четвер, 29 жовтня 2015 р.

Контрольні роботи з математики 5клас

Тема: Читання і запис натуральних чисел

Початковий і середній рівень
1. Записати цифрами число:
а)  43  мільйони  273 тисячі 412;
б) 74 мільйони 146 тисяч 27;
в) 17 мільйонів 36 тисяч 5;
г)  4 мільйони 40 тисяч 12;
д) 6 мільярдів 703 мільйони 20 тисяч сім;
є) 13 мільярдів 24 мільйони
314.                     
                           Достатній рівень
Записати число, яке:
1) На   5   менше   від   найменшого   трицифрового числа;
2)          На  8 більше  від  найбільшого  п'ятицифрового числа;
3)          На 4  менше від найменшого  шестицифрового числа.
Записати цифрами число.

4)          Двадцять мільярдів чотири мільйони шістнадцять;
5)          Сім мільярдів чотири мільйони шістнадцять;
6)    Один мільярд сім тисяч шість.                               
                                    Високий рівень
1.       Знайти чотиризначне число, яке закінчується цифрою 9. Відомо, що число менше 1019.

2.       Записати число, що закінчується цифрою 8. яке більше любого трьохзначного числа і менше 1018.
З. Записати  число,  яке  закінчується  цифрою   7. знаючи, що воно п'ятизначне число і більше 9987
4. Записати цифрами число:
 1 ) Два мільйони дві тисячі два;
2)Три мільярди три;
3) Тринадцять мільйонів дві тисячі.

Тема: "Порівняння натуральних чисел".
Початковий та середній рівень
Порівняти числа:
1)   174 і 147;                                 2)245 і 254;
3) 14195 і 14161;                                    4)5426948 і 5427003;
5) 91000563008 і 81000479000; 6)1274348 і 1274248.

Достатній рівень
Замість    зірочки    підставити    цифру    так,     щоб отри -
мати правильну  нерівність.
1)           4231 >423*:       2)769*>7698;
 3) 97*8<9745;       4)59* > 05983;
2)     59*9<5613;      6)7*32>7843.

Високий рівень
Назвати всі натуральні числа, які:
1)               менші за 602 і більші від 597,
2)       більші за 28299 і менші від 28377;
3)       більші за 2809 і менші від 23810.
Записати у вигляді подвійної нерівності:
1)   число 17 більше, ніж 9, але менша , ніж 19;
 2)   число 14 більше, ніж 12, але 14 менша , ніж 17;
3)   число 200 менші, ніж 202, але більші ніж 190;


Тема. "Нуль і мільярди"

              Початковий та середній рівень.
Додати числа
1.  55 428 361;          57 94 7 777 865:
2.           4 57 3 266 754;    289 897;
3.           8 462 832 654;     823 435 224;
4.  5 223 438 ;       3 421 539;       62 748 236;     15 829 910.
              Достатній рівень.

1.   Записати у вигляді суми розрядних доданків числа:
15472;  256;  5124368;  5426948.
2.  Виконати дію:
4876512+37358913 до тисяч; 193814507-5478399 до десятків, тисяч.
5.     На заводі працює 329 робітників, а на другому у 4 рази більше.   Скільки робітників працює на обох заводах
                           Високий рівень.

1.Обчисли:
1)214x57;            2)2491x53;         3)3217x51;
509x83.              9792x32.             3154x486.
       2.Написати найбільше і найменше 11 цифрове число, всі цифри яких однакові.
 Додати їх.


Тема: Числові і  буквені  вирази.
Початковий та середній рівень.
1)  Обчислити значення виразу 436 + а, якщо а = 647.
2)           Обчислити значення виразу 4764 - а, якщо а = 436.
3)           Спростити вираз: 18 + а + 382.
4)           Спростити і знайти значення виразу:
а +29 + 132, якщо а=72.
           

 Достатній рівень.

1)  Обчислити значення виразу: 918:у, якщо у= 18.
2)                Обчислити значення виразу: І6· (в-31), якщо в= 48.
3)                Знайти значення виразу ( к- 4283) : т, якщо к= 30751,
 т= 52.
4)                У 5 класі 29 учнів, із них  у - хлопчиків. Скільки дівчаток у класі?
                        Високий рівень.
Скласти числові вирази і знайти значення кожного з них.
1.Добуток різниці чисел 63 і 25 та числа 14;
2.Частка суми чисел 105 і 75 та числа 14;
3.   Різниця частки чисел 177 і 3 та добутку чисел 14 і 4.
4.
Андрійко купив 14 конвертів  по х  коп. та у марок по
20 коп. На скільки більше заплатив хлопчик за марки,
ніж за конверт? Обчислити значення виразу при х=6,
у-7.
Тема.. Додавання натуральних чисел. Закони додавання.
              Початковий та середній рівень.
Знайти значення суми:
1)  15472+39628;
2) 7584+31657;
3) 231473+137763;
4) 869+5124369+29471;
5) 37428529368+4931082467.
             Достатній рівень.
Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення:
1)  147+256+353+244;
2)          (486+351)+514;
3)          2786+871+129;
4)          (3681 + 11388X4319+1612).
Розв’язати задачу.
На першій ділянці 52 дерева, що на, 14 більше, ніж на другій, а на третій на .19 менше, ніж на першій. Скільки дерев на трьох ділянках?
                            

 Високий рівень.
1) Замість. *., постав цифри так, щоб додавання було
виконано правильно:                                              
1.       *48*           2.    248*
38*96:                 37*5                                      
-------                 67*24
*55*4                        
*3651
2) Обчислити найзручнішим способом:
634 – 258 +  166 ;        (5423 + 10268) +  (4577 + 3732).

3)Оксана знайшла 46 грибів, що на 17. менше, ніж Оленка. Іринка знайшла на 15 грибів більше  ніж Оксана. Скільки грибів зібрали дівчата разом ?



Тема. Віднімання натуральних чисел.
           Початковий та середній рівень.
Знайти значення різниці:
1)  47309 - 29423;
2)    37095 - 36936, 3)28652 - 036;   4)68000349-52060753; 5) 26593095 - 1438679.
                 

  Достатній рівень.
 На скільки:
1    . число 56689 менше від числа 57251,
2    . число 13452 більше від числа 562,
Знайти значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення:
1)  (256 + 343) - 156;
2)       495 - (157 + 295 ).                       
За перший тиждень Катруся прочитала 184 сторінки, книжки, а за другий день  на 35 сторінок менше. Скільки сторінок прочитала Катруся за два тижні ?.
                       

   Високий рівень.
Замість зірочок поставити цифри так, щоб віднімання було виконано правильно:
1) 4*8*
                              2) 5*64
   245
      -------                                  74**

  *192                               2*827
Обчислити найзручнішим способом:
1)  812 + (691 - 672).       2) 914 - (417 + 14 ).
За три дні магазин продав 273 кг. цукерок. За перший день продали 106кг, що на 18 кг. більше; ніж за другий. Скільки цукерок було продано за третій день?
Тема.  Рівняння.
                        Початковий та середній рівень.

Розв'язати рівняння:
1. х+43=92;
2.       168+у-304;
3.       т-584=425;
4.  3128-р=1509;
5.                                    864-х=387;
6.                                    984+а=2039.
                                
   Достатній рівень.
 Розв'язати рівняння:


2)                                   (143+х) -358=419;
3)                                   (х-483) +164=501;
4)                                   875 - (х - 761)=328;
5)                 703 - (652 - х)=566.                            
 Не розв'язуючи рівняння, встановити, яке з чисел 50; 8; 37 є коренем рівняння  (88 - х) – 12 = 39.    
                                  
      Високий рівень.

Розв'язати рівняння:

1)   ( х + 458) – 156 = 348;     
1)        ( х – 356 ) – 245 = 147;
2)        478 - (256 + х ) = 143;
3)         659 - ( 345 – х ) = 427.
Розв'язати задачу, складаючи рівняння:
У кошику було: 48 яблук.: Після того, як у нього
поклали ще декілька яблук, їх стало 67.Скільки яблук поклали у кошик?
Тема. Промінь . Пряма. Площина. Числовий промінь.

Початковий та середній рівень.

1 Накреслити відрізок СД, рівний З см  8мм, і відрізок МК, рівний 53мм.
2.  Записати три відрізки, одну пряму і чотири
промені, зображені на малюнку
3.  Побудуйте промінь АВ. Побудуйте промінь, який доповнить промінь АВ, позначте його. На кожному промені на початку відкласти відрізки довжиною Зсм. 5 мм.
4.  На числовому промені відмітити точки, які відповідають числам 7, 3, 9, 2, 4.
Достатній рівень.

1)  Намалюйте   відрізок МН .відмітьте   на ньому точку А і В. Запишіть всі  отримані  відрізки.
2)               Накреслити     відрізки     АВ=45мм,     ВС=35мм, СД=30мм так, щоб точки не лежали на одній прямій. Знайти довжину ламаної.
3)               На відрізку АВ=45мм побудували відрізок АС=25мм. Знайти довжину відрізка СВ.
4)               Записати натуральні числа, які лежать на координатному промені між числами 14 і 20
                      
   Високий рівень.
1)На відрізку АВ завдовжки 30см, позначили точку С і Д так, що АС=15мм, ВД=10мм. Знайти довжину відрізка СД.
2)  Позначити на числовому промені числа 120, 160, 200.
3)  Точка С належить відрізку АК. АС=14см, відрізок СК на 28см. більший за АС. Знайти довжину відрізка АК.
4)  Записати всі натуральні числа, які лежать на числовому промені між числами 993 і 1005.
Тема: "Множення натуральних чисел. Закони множення".

Початковий та середній рівень
1)Обчислити:
1. 4·31·25;
2.       40·54·25;    3. 5·24·4;      4. 125·325·8.
1) Спростити вираз:
1. 23·4х;           2.6·7у;
3. 36·2;             4.8·4р.  
2) Розкрити дужки:
1. 4 ( х + 8) ;
2.  8 ( х + 3 ) ;
  3.(4а-с) 12.
3)   Спростити вираз:
І.  З х + 11х;     2.     25у-14у;
3. 28а+а;           4. 89р – р.



Достатній рівень.                                                               
1.    Обчислити:
1)     316 · 43;  
2) 607·  78;
3) 4321· 42.

2.Спростити вираз і знайти його значення:
1)20а·5в, якщо а=48, в=4.
3. Обчислити значення      виразу      найзручнішим способом:

1)  49·362 · 362;
2)  658·29 – 655 ·29;
З) 289·Х + 711·36, якщоХ-36.
4.  Спростити вираз  і обчислити його значення при
вказаному значенні змінної:

1)  67в - 36в, якщо в=:27;

2)           38д + 14д - 6д+  36, якщо д=172.
                        

  Високий рівень.
1. Обчислити;
1) 389· 64 + 4361;

2) ( 878 – 694 ) 4800;

2.   Обчислити значення виразу:   
28а+548, якщо а=42.                          

3.   Обчислити значення виразу найзручнішим
способом:
64·258 – 64 · 39 - 64· 19
.
4.Школа придбала 24 стільці вартістю. 37 гривень за стілець і 12 столів по 76 гривень. Скільки заплатили з а столи і стільці разом??




 Тема . Ділення  натуральних чисел.
            Початковий та середній рівень.
1.   Виконати ділення:
       1.1.    2379 :61;
        1.2.    4928:16;
    1.3.   9246:23.                     
2.   Знайти значення виразу.
2.1.   285 : с,  якщо с = 3;
2.2.   д : 8, якщо д = 96;
3.   Розв'язати рівняння:
3.1.    48х = 624;
3.2.    37у = 444.
               Достатній рівень.

1. Виконати дії:
4428 – 4428 : (37 + 45 ).
2.       Розв'язати рівняння:

2.1.   29х – 11х = 504;
2.2.   6х + 25х = 1674;
2.3.   х + 36х = 2808..
3.  Виконайте ділення з остачею:
3.1.  68:5;
3.2. 543:7.                                        
4.      Розв’язати рівняння:
       4.1    х :17 = 26;
       4.2. 408:х  = 17.              
               Високий рівень.
1  Знайти значення виразу :
1.1.         69481 + 1498:14-52· 93-24001;
1.2.         25600 : 800 + 250731 : 117
2  Розв'язати рівняння:
2. 1.   7· ( х – 9 ) = 63,

2.2.       8· ( 1333 – 5х ) = 864;
2.3.             56 : х – 6 = 8.
Тема .   Задачі на всі дії з натуральними числами.
               Початковий та середній рівень.
1.  Знайти значення виразу:                                  
15 · 16 + 1584 : 18.
2   Розв'язати рівняння:
2.1.        х : 24 = 27;
2.2.  29 · х = 1073.
3   Розв'язати задачу:
3.1.     Одна сторона трикутника дорівнює 42сдруга в 2 рази менша, ніж перша, а третя на 5смменша, ніж перша. Знайти сторони трикутника.
3.2.     Один робітник виготовив за годину 26деталей, а другий на 6 менше. Скільки деталей виготовив другий робітник?
                              Достатній рівень.
1.     Знайти значення виразу:
 ( 2806 · 307 – 75922 : 187 ) · 12 - 1681.
Розв'язати задачі:
2.1.  За 9 днів машиністка надрукує 126 сторінок рукопису . Скільки сторінок рукопису надрукує машиністка за 14 днів, якщо працюватиме з тією
самою продуктивністю праці ?.
2.2. Задумано три числа. Перше число 256, воно в дварази більше, ніж друге, і на 76 менше, ніж третє . Знайти суму цих трьох чисел.
                Високий рівень.
 1. 3     двох   міст,   відстань   між   якими   60км   виїхали одночасно і в одному напрямі велосипедист  і мотоцикліст. Швидкість велосипедиста 15км/год. Обчислити швидкість мотоцикліста, якщо він догнав велосипедиста через 2 години,
2.             З двох пунктів, відстань між якими 156км, одночасно на зустріч один одному виїхали два велосипедисти. Швидкість одного велосипедиста 22 км/год і вона на 5 км/год більша, ніж швидкість другого. Скільки кілометрів проїхав до  зустрічі велосипедист, який їхав з меншою швидкістю?
3.             З одного пункту в протилежних напрямах одночасно вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3км/год, а велосипедист зі швидкістю в 4 рази більшою. Яка відстань буде між ними через 5 годин після початку руху?


4.  Розв'язати рівняння:      513 · (х + 3 ) = 57.

Тема .Кути.
           Початковий та середній рівень.

1.           Накреслити:            
           2:1. Розгорнутий кут МКР;
            2.2. Тупий кут ЕРГ;
             2:3.  Прямий кут О;
                 2.4. Гострий кут.    

2. Які з даних кутів гострі, тупі, прямі, розгорнуті:
Л=27 *    ∟В=94* ∟С=90°  ∟Д=19*   ∟Е=180*
∟Р=68*   ∟Т=180*                                
3.   Накреслити кут, градусна міра якого
4.1. 72*    4.2. 122*,        4.3.   90*.

               
                   Достатній рівень.

1.   Накреслити кути, градусна міра яких  дорівнює:
1)82°     2)132*       3)180о
Визначити вид кожного кута.

2.   Які     з     променів,     зображених   , на     малюнку,
перетинають сторони  кута  ВАС ?


Тема. Трикутник . Прямокутник. Квадрат.

      Початковий та середній рівень.

1.    Одна сторона трикутника 43см, друга сторона на
10см коротша за першу, а третя - на 32см більша за
другу сторону. Обчислити периметр трикутника.
2.    Знайти площу і  периметр прямокутника, якщо
одна його сторона рівна 4см, а друга 6см.
3. Знайти площу і периметр квадрата, якщо одна сторона його рівна 5см.
                             Достатній рівень.

1. Одна сторона трикутника 42см, друга сторона в З рази менша за першу. А третя на 32см більша за другу сторону. Обчислити периметр трикутника.
    2. Одна сторона прямокутника 12см, а друга у 3 рази більша за неї.Знайти периметр трикутника.


3.Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює    124см.
                    Високий рівень.

1)  Периметр трикутника 54дм, а одна із сторін – а дм, друга 16 дм. Скласти вираз для обчислення третьої сторони трикутника і знайти значення,  якщо а=23.
2)         Квадрат зі стороною 12см і прямокутники довжина якого 18см мають однакові площі. Знайти ширину прямокутника. 
3)         Обчислити периметр та площу фігури, зображеної на малюнку:
Тема. Формули. Квадрат числа.
                      
                          Початковий та середній рівень.
1)           За формулою S = VT знайти відстань, яку пройде поїзд зі швидкістю
     72 км/год  за 6 год.

2)      За формулою а=4в+7 знайти значення а, якщо в = 19.
3) Обчислити:

а) 152+535;

    б)  12 + 32 ;         в)  (18 + 2)2.  



 Достатній рівень.
1)          За формулою шляху S =VТ 'знайти1 швидкість з якою поїзд проїхав 248 км за 4  ґод .
2)    Хлопчик купив 3 олівці по х коп.. і один зошит по 15 коп. Скласти вираз для обчислення вартості покупки та обчислити цю вартість, якщо = 12.   
3)    Обчислити:
822 - 502;                 282 - (189 + 162 · 2 ).
Високий рівень.
4)  Знайти за формулою  S = VТ :
а) Швидкість, з якою проїде поїзд 378 км за 6 год.


а) Час, .якщо S=1372 км,  V=98 км/год.
2)  Оля купила а пиріжків по 24 коп. і батон за 60 коп. Позначивши буквою К вартість покупки, скласти формулу для обчислення цієї вартості. Знайти К,
  якщо а=3.
3)  Обчислити:
а) 36 - ( 172     · З + 243 );
б) 38·102 - 482 : 36.
Тема. Звичайні дроби
                 Початковий  та середній рівень.

1)      Накреслити числовий промінь, одиничний відрізок якого дорівнює 8 см. Позначте на ньому точки, що відповідають дробам: 1/8; 5/8; 2/8; 7/8, 8/8.

2)      Порівняти дроби:
4/12і 17/12; 5/11 і 3/11, 7/9 і 15, 29/29 і 1; 28/39і 4/39.
3) Виділити цілу частину і дробову з числа:
9/5;      13/6;      67/10;       95/24.

 Достатній рівень.
1)          Скільки градусів становить 4/15 прямого кута?
2)    Розташувати дані дроби в порядку спадання:
3/16, 1/16, 7/16, 4/16, 11/16.
3)  Записати числа у вигляді неправильного дробу:
34/9;     25/12;     47/15;     713/100;    35/9.
          Високий рівень.
1)    Михайлик прочитав 7/15 книжки в якій 300
сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик?
2) При яких значеннях X дріб 7/Х неправильний?
При яких значеннях
X дріб Х/10 правильний?
3) Порівняти числа:
9/10 і 10/9;  28/39 і 4/3;   5/5 і 11/11.
4) Виразити в метрах: 5.см;24 см;  7 дм..
Тема . Додавання і відніманий дробів з однаковими знаменниками.
Початковій та середній рівень.   "
1)  Виконати дії:
     а)5/12+3/12;
б) 7/15-4/15;
с) 8/23+5/23- 7/23;    і) 34/41-20/41;  є) 6+5/13;
г)  6/57+4.
2)  Розв'язати рівняння: 6/16+Х=9/16.
                 
Достатній рівень.
1)  Розв'язати рівняння:
а) (17/28-Х) -11/28=3/28;
б) 20/29-  5/36 = 7/36.
2)  Бригаді зв'язківців потрібно прокласти 198 кабелю .
За перший день було прокладено 5/ 18 усього кабелю
За  другий  -7/18.   Скільки   метрів  кабелю було
прокладено за два дні?

Високий рівень.
1)      Потрібно відремонтувати 54 км шляху. За перший тиждень було відремонтовано 4/9. всієї   дороги , за другий - 7/8 того, що за перший  день відремонтували. Скільки кілометрів залишилось відремонтувати ?
2)      Розв'язати рівняння.
а) (18/28 – Х ) - 12/28 - 3/28;

б)  Х/25 - 4/25 - 13/25.

 3) До магазину привезли 192 кг помідорів: Першого дня продали 7/16 усіх помідорів, а-другого 5/16.; Скільки кілограм помідорів продали за два дні?




Тема. Десяткові дроби.
           
        Початковий та середній рівень.
1)   Записати у вигляді десяткового дробу:
5/10;   23/100;     457/1000;    52/10;     6 71/100; 136/1000;    17/100;       35/1000;    11/100000;       7/1000;      14/10000;      6/100000.
2) Порівняти числа:
1 . 2,9 і 2,8;       2.  6,7 і 4.9;       3. 15,3 і 15,26;
4. 56,45 і 56,903;    5.  0,1 і 0.08;      6.  22,62 і 22,612.
                            Достатній рівень.
1)      Виділити цілу і дробову частину числа і записати дане число у вигляді десяткового дробу. 37/10; 125/100;     4527/1000;       2563/100;       812631/10000.
2)  Розташувати числа в порядку зростання: 8,3;  9,25; 4,121;   9,36;   8,301;      4,122.
3)  Виразити в метрах і записати у вигляді десяткового дробу:125см;   36 см;     4 дм9см; 42дм 9 см.
                                          Високий рівень.
1)  При яких натуральних значеннях а правильна нерівність: 4,25<а<7,01;     3<а<8,4 ?     
2)  Замість зірочки поставити цифру так, щоб утворилася правильна нерівність:
а)5,21>5,2*  ;      б) 4,88 >4,* 7;

в) 8,65>8,*7;
г) 1,055<1,04*;
3)   Округлити: 1 ) до сотих: 5,12, 6,288, 4,0829,
2) до десятих 5,125; 1,371;   0.45.




Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів

Початковий та середній рівень.                            

1) Виконати додавання:
    А) 5,7+6,6;        .5)7,8+834;          
В) 3,5+12,87;     Г)27+3,4;           
Д) 10,75+28,215.
2) Виконати віднімання:
1.8,5-6,7;
          2. 14,7-,.47;
3.28-16,92;       4. 11-0,459.
3)  Знайти значення виразу:
1.  5,32+6.27+11,7;
2.  12,07 - 5,453  +  4,007 - 5,6402.
                                 Достатній рівень.
1) Знайти значення виразу:
1.  14,721+65,95+18;
2.            (10,2-6,001 + 18) + (9,52 - 8,632 - 0,72);
2)  Розв'язати рівняння:
1.Х+2,56 = 4;              2. Х - 14,158 = 9,842;
3. 19,7 – Х = 6,232;      4. (58 - Х) - 41,3 = 6,287.
3) Власна швидкість човна 12,3 км/год, швидкість течії 1,6 км/год. Знайти швидкість човна за течією, і проти течії річки.
                         Високий рівень.
1)      Знайти значення виразу:
2)       24,16 – (5,21 - 8,375)+3,88:
3)      Розв'язати рівняння:  
а) (Х-2,5)+3,7 = 9,7;
б)'(27,8 – Х) - 5,3 = 17,4;    в) 3,875 - (Х + 5,9) = 70,1.

4)  Ланка складається з трьох ланок. Довжина першої ланки 7,4см , що
5)     на 2,7см.менше від довжини другої ланки і на 3,8см. більше від довжини третьої ланки. Знайти довжину ламаної.




Тема. Множення десяткових дробів.
                     Початковий та середній рівень.   
    а)  Виконати множення.
1)   1.6,8 ·3,4;       2.8,6·9,36;
2)    0,49·6; 8; 38,21·0,7;  
3)  67,25·6;     6).0,083·0,48.
4)           Виконати множення:
1. 6,89·10;      2. 6,89·1000;      3. 6,89·0,1.
                          Достатній рівень.
1)  Знайти значення виразу:
1.  17,6·4,2-8,2·0,9;
2.  (38-14,53)·0,08.
2) Виконати множення:
1.6,89·100;
            2.6,86·100; 3.    0,89·0,01.
3) Велосипедист рухався по шосе 2,3 години зі
швидкістю 14,6 км/год і 1,6 години по ґрунтовій дорозі зі швидкістю 10,7 км/год. Яку відстань подолав
велосипедист ?.
                                  Високий рівень.
1. Обчислити значення виразу раціональним способом:
6,02 + 6,02 + 6,02 + 3,21 + 3,21 + 3,21.
Розв'язати рівняння:   
 1) 8 · (х – 1,2 ) = 27,2;
2)(х + 4,2) · 0,3 = 2,7

3.       Знайти значення виразу:      2,25у+3,35у, якщо у = 100; у = 0,01.
4.       Пароплав рухався 4,.5 години проти течії і 3,7 години за течією річки. Який шлях подолав пароплав, якщо його швидкість проти течії 23,7 км/год, а швидкість течії річки 1,5 км/год.


Тема. Ділення десяткових дробів.
                Початковий та середній рівень.
1. Виконати ділення:
а) 76,2 : 6;          6)24,64 : 7;          в) 74,5 : 25,
г) 3 : 100;          д) 35,1 : 1,8;       є) 9,6 :  0,08;
є) 98,87 : 10;       ж) 46,674 : 0,18; з) 0,67 : 0,01;
і) 48,3 : 0,01.
2. Обчислити значення виразу:
(214 - 63,41) ÷ 37+3,27·23.
                            Достатній рівень.
1.   Виконати ділення: 1)46,674 : 0,18;        2)22,68 : 54; 3)268 : 0,001;   
4)63 : 1,75.
2. Обчислити значення виразу:
 48,864 :16-123,5 : 1000 - 0,219.
3. Розв'язати рівняння:  
4.  1) 12х – 4х  = 2,224;
  2) 7х - 10,36 = 6,51.
1. За 3 години автомобіль проїхав 232,2 км. Який шлях подолає автомобіль за 5 годин, якщо рухатиметься  з тією ж швидкістю?
                                      Високий рівень.   '-
1. Знайти значення виразу:                             
       42 : 0,35 - 3,24 : 5,4 – 7,56 + 2,8 : 0,56 .
2. Катер проплив 100,1 км за  течією річки і 99,47км проти течії. Скільки часу витратив катер на весь шлях, якщо його власна швидкість 36,4км/год, а швидкість течії 2,1 км/год. ?.
1. Розв'язати рівняння:

4)  (х + 4,2) : 6 = 2,7;
5)           37,2 : (10 – х ) = 6.


Тема .Відсотки                                     
               Початковий та середній рівень.
                                             
І   Записати у вигляді десяткового дробу:                    
1)4%,   35%; 48%;
 2)46%; 6%;   83%.
2.  Записати в  відсотках десяткові дроби:
1) 0,25; 0,05; 0,36.
2) 0,48; 0,03; 0,56.

3.         Знайти 5% від чисел 300; 350; 75
4.         Знайти число якщо: 12% становить 90.
5.  5% становить 100; 24% становить 50.
                                                           Достатній рівень.
1 ) Скільки відсотків від \ м становить 10 см, 20 см, 50 см.
2)            У книзі 240 сторінок. Хлопчик прочитав 80% сторінок книжки. Скільки сторінок прочитав хлопчик?

3)            У класі 3О учнів. 40% учнів є членами математичного гуртка.: Скільки учнів класу є членами математичного гуртка?
    .
4)            20%    часу    на   уроці    затрачено    на    перевірку  домашнього   завдання.   Скільки   хвилин   тривала перевірка домашнього завдання,?
                              Високий рівень.
Розв'язати задачі :
1. Туристичний маршрут становить 225; км. За перший день туристи пройшли 16% маршруту, за другий 75% того, що за перший день. Скільки кілометрів залишилося пройти туристам?
2. Хлопці становлять 60% учнів класу Скільки в класі всього учнів, якщо дівчат    24?

 3. До їдальні завезли 160 кг овочів. Капуста становить  48% всіх овочів, морква - 23%, а решта - картопля. Скільки кілограмів картоплі завезли до їдальні?
Тема. Задачі на всі дії з десятковими дробами
та натуральними числами.
                Середній та початковий рівень.
1)      Знайти значення виразу:
 (141-54,13) : 43 + 2,65 · 14.
2)      Розв'язати рівняння:
                Х-11,4=3, 48.
3)      Знайти середнє арифметичне чисел:
               25,6;        28,7;        14,4; 12,8;      8.

4)        У табуні  300 коней ,36% вороні. Скільки вороних коней у табуні?
5)        Ширина прямокутника 7 см, а довжина на 2,1 см більша. Обчислити площу прямокутника.
                           Достатній рівень.
1)  Знайти значення виразу:
(5,136-16· 1,128) : 0,48 - (4 ·2,65 - 9,8) · 2,72.
2)       Велосипедист їхав 3 години зі швидкістю 18 км/год і 5 годин зі швидкістю 16 км/год ! Знайти середню швидкість велосипедиста протягом всього часу руху,
3)       Площа прямокутника 5,12 см2, одна з його сторін дорівнює 3,2 см.. Знайти периметр прямокутника.
4)       За ремонт школи заплатили 4340 гривен. З них 35% заплатили за роботу, а решта - за будівельні матеріали. Скільки коштують будівельні матеріали?

Тема. "Об'єм     куба та прямокутного
паралелепіпеда".

Початковий та середній рівень.
1)  Знайти об'єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри дорівнюють:
а=3 см,       в=6 см,       с=5 см.
2)    Користуючись формулою об'єму прямокутного
паралелепіпеда
V=SН, обчислити:
V, якщо S=12см² Н= 1, 7см.

3)      Ребро куба 14см. Знайти об'єм куба.
4)      Знайти значення виразу:
1).23-3;        2). 43 - 22
Достатній рівень..
1)  Обчислити об'єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри дорівнюють'3,4см, 6,8см і 2,6см.
2)                Користуючись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда V=SН, обчислити:

1       S, якщо V=1 55,4м3          Н = 3,7м.
2       H, якщо V=32.64дм3, S = 19,2 дм²


Високий рівень.
1 .Обчислити      площу      3      основи      прямокутного паралелепіпеда   якщо   об'єм   його    V    і    висота    Н дорівнюють: У=31,04 см3, Н=4см.
2.        Знайти значення виразу: (93:300-0,22):0,43.
3.        Знайти Н. якщо V=31,14 см3,  S =17.3см2.























1 коментар:

  1. Мені сподобалися розробки контрольних робіт, вважаю що завдання підібрані вдало та відповідно до вивченого матеріалу. Буду користуватися. Дякую.

    ВідповістиВидалити